Brian Tracy Doradztwo Budowanie zangażowania
Budowanie zaangażowania

Budowanie zaangażowania w Twoim zespole

Budowanie zaangażowania zespołu „Między podporządkowaniem a zaangażowaniem istnieje kolosalna różnica. Człowiek zaangażowany wnosi energię, pasję i podniecenie, które nie pojawiają się, jeśli jest to tylko, nawet szczere, podporządkowanie. Człowiek zaangażowany nie czuje się odpowiedzialny za grę zgodnie z regułami. Czuje się odpowiedzialny za całość gry. Jeśli reguły gry przeszkadzają w realizacji wizji, znajdzie sposoby na zmianę reguł. Grupa osób prawdziwie zaangażowana we wspólną wizję jest potężną siłą. Może dokonać rzeczy wyglądających na niemożliwe” Peter M. Senge

Jak zbudować zaangażowany zespół, zdolny do sprostania wyzwaniom i do osiągania ambitnych celów? Postawić na uaktywnienie motywacji wewnętrznej każdego pracownika. Bo tylko człowiek przekonany do swojej pracy dąży do jak najlepszego wykonywania zadania, poszukuje bardziej optymalnych rozwiązań, doskonali się i czuje satysfakcję ze swojego zaangażowania w dobrze wykonaną pracę.

Jednak nawet najbardziej oddanemu pracownikowi trudno będzie utrzymać zaangażowanie, jeśli nie dostanie wsparcia ze strony przełożonych. Wsparcia, które polega na interesowaniu się osobą pracownika, jego samopoczuciem i opiniami, a nie tylko jego wynikami.

Proponujemy wsparcie w procesie budowania zaangażowania poprzez uczestnictwo w warsztatach z zakresu motywacji i efektywności. Pracujemy odwołując się do teorii efektywnej nauki Davida Kolba czyli najbardziej skutecznej metody uczenia się dorosłych. Interaktywne, dynamiczne warsztaty złożone z ćwiczeń, symulacji i dyskusji oraz odwołujące się do doświadczeń i wiedzy uczestników pozwalają szybko opanować nowe umiejętności i utrwalić nawyki.

Efekty warsztatów wzmacnia też stosowanie zasady zespołowego uczenia się – akcentujemy unikatowość uczestników, jak i wagę różnorodności zespołów. Warsztat przeznaczony dla menadżerów, kierowników i członków zarządów.

Po zakończeniu warsztatu zyskasz:

  • Umiejętność korzystania z zaawansowanych technik motywacyjnych.
  • Zdolność szybkiej oceny, jakie metody motywowania pracowników są potrzebne w danej sytuacji.
  • Umiejętność rozpoznania potrzeb pracowników, ich mocnych stron oraz obszarów, które należy wspierać, aby utrzymywać zaangażowanie pracowników.
  • Zwiększenie poziomu pewności siebie oraz umiejętność rozwijania pewności siebie i wiary w sukces u pracowników.
  • Udoskonalenie umiejętności komunikacyjnych, co przekłada się na lepsze porozumienie z podwładnymi i lepszą atmosferę w zespole.
  • Większe zaangażowanie pracowników w osiąganie zaplanowanych celów, dzięki czemu zarówno wyniki poszczególnych osób, jak i całego zespołu będą lepsze.
 

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.