Brian Tracy Doradztwo Warsztaty strategiczne
Warsztaty strategiczne
Warsztaty Strategiczne
Tylko 37 proc. pracowników dobrze rozumie, co ich firma stara się osiągnąć i po co, a jedynie 20 proc. odnosi się do celów swojego zespołu z entuzjazmem i przekonaniem, że to ma sens.

 

 

Idea projektu

Tylko 37 proc. pracowników dobrze rozumie, co ich firma stara się osiągnąć i po co, a jedynie 20 proc. odnosi się do celów swojego zespołu z entuzjazmem i przekonaniem, że to ma sens – wynika z badań przeprowadzonych wśród 23 tys. Amerykanów przez pracownię sondażową Harris Interactive.

Co by było, gdyby takie wyniki uzyskano po przeprowadzeniu ankiety w drużynie piłkarskiej? Okazałoby się, że na meczu tylko czterech piłkarzy wie, po co znalazło się na boisku i tylko dwóch obchodzi to, by strzelić gola do bramki przeciwnika!

Nasze Warsztaty Strategiczne służą temu, by każdy w firmie wiedział, o co gra, identyfikował się ze swoją drużyną i jej celem oraz robił wszystko, co w jego mocy, by wygrać. Bo kluczem do sukcesu zarówno drużyny piłkarskiej, jak i każdej firmy jest wypracowanie właściwej strategii wygrywania czyli osiągania celów.

Warsztat może być prowadzony w małej grupie kluczowych menadżerów (właściciele, zarząd) lub grupie, w której uczestniczy więcej pracowników (nawet kilkaset osób). Metody pracy warsztatowej dostosowujemy do liczby uczestników.

W trakcie warsztatu pracujemy nad analizą konkurencji, analizą segmentów rynku, ustalamy USP. Wykorzystujemy m.in. takie narzędzia jak SWOT, analiza pięciu sił Portera, Prawo Pareto, analiza kluczowych czynników sukcesu.

Warsztaty Strategiczne są idealnym narzędziem dla właścicieli przedsiębiorstw, członków zarządów i kadry zarządzającej, którzy chcą opracować konkurencyjną i efektywną strategię rozwoju firmy. Zachęcamy też do przygotowania warsztatu dla większej grupy pracowników, bo wtedy pełni on również dodatkową funkcję: buduje silną więź z firmą, jej celami, wizją i misją.

Korzyści czyli jak działają Warsztaty Strategiczne w praktyce:

  • Zyskuje się zgodność wszystkich uczestników (zarządu, kierownictwa) co do kluczowych kierunków strategicznych oraz sposobów osiągania ich i monitorowania. Dzięki temu nie tylko buduje się sprawną drużynę, ale zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu w realizacji wypracowanej strategii.
  • Lepszy przepływ informacji i bardziej efektywna komunikacja związana z celami strategicznymi. Dzięki temu unika się głównego problemu w realizacji strategii czyli nieumiejętności porozumiewania się co do celów i metod ich realizacji.
  • Zdecydowanie większa wola działania na rzecz wspólnego celu i większa determinacja w realizowaniu planów.
 


Dlaczego my

Nasze programy szkoleniowe łączą doświadczenie praktyków biznesu z wiedzą najwybitniejszych autorytetów naukowych, zajmujących się psychologią, stosunkami społecznymi, marketingiem i komunikacją.

Dlaczego myNasi klienciObszaryReferencjeNasi eksperci
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.