Brian Tracy Doradztwo Zarządzanie zmianą
Zarządzanie zmianą

Zarządzanie zmianą w Twojej firmie

Zarządzanie Zmianą
„Dinozaury wyginęły dlatego, że nie potrafiły się przystosować do zmieniającej się rzeczywistości”

 

 

Idea warsztatów

Warto o tym pamiętać zwłaszcza teraz, gdy świat i reguły rządzące biznesem zmieniają się w błyskawicznym tempie. W zasadzie jedyną niezmienną i pewną rzeczą w dzisiejszym biznesie jest... zmiana.

Trzymanie ręki na pulsie i przytomne reagowanie na zmieniającą się rzeczywistość to podstawa skutecznego funkcjonowania na rynku. Jest to szczególnie ważne w czasie dekoniunktury, kiedy trzeba sięgnąć po nowe sposoby działania, niejednokrotnie zmienić strukturę organizacji czy departamentu. Współczesny lider musi umieć sobie sam poradzić ze zmianą i pomóc w przeprowadzeniu zmiany organizacjom i zespołom, którymi zarządza.

Opis metody

Uczestnicy pracują na konkretnym przypadku (rzeczywistym lub wymyślonym): planują przeprowadzenie zmiany, poznają poszczególne etapy planowania, komunikowania i przeprowadzania zmiany. Warsztat jest prowadzony w taki sposób, by wpływać na postawy uczestników i pomóc im spojrzeć na zmiany w organizacji z perspektywy podwładnego. Takie nastawienie daje im możliwość przyjęcia postawy sprzyjającej skutecznemu przeprowadzaniu zmian. Dzięki temu stają się automatycznie agentami zmiany, bo trener BTI tak moderuje pracę na szkoleniu, by sposób implementacji zmiany nie był narzucony z zewnątrz, tylko wynikał z przekonań i postaw liderów.

Dla kogo

Dla menadżerów i członków zarządów stojących wobec wyzwań przeprowadzenia restrukturyzacji w firmie lub zmiany organizacji pracy zespołu.

Czym różnimy się od innych ofert na rynku?

Najnowsze badania z zakresu psychologii, zarządzania i rozwoju osobistego dostosowujemy do konkretnych potrzeb uczestników szkolenia. Stosujemy podejście systemowe i dbamy o integrację danego projektu z innymi procesami w firmie.

Korzyści czyli praktyczne efekty szkolenia

Po zakończeniu szkolenia zyskasz:

  • Umiejętność budowania w organizacji pozytywnej postawy wobec zmiany – jako wyzwania i nowych perspektyw.
  • Sprawne zarządzanie procesem zmian na różnych poziomach: formalnym, półformalnym i nieformalnym.
  • Zdolność dostrzegania pozytywnych stron zmiany i
  • Opanowanie sztuki przekazywania informacji dotyczącej zmian pracownikom i współpracownikom.
  • Umiejętność stosowania skutecznych strategii wprowadzania zmian: planowanie i skuteczne przeprowadzenie procesu.
 

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.