Brian Tracy O nas Branże FMCG
FMCG

BTI w sektorze FMCG

icon 75 Szybkość, zmiany krótki cykl życia produktów, raporty każdego dnia, zaskakujące pomysły konkurencji. Ta branża chyba jak żadna inna nie potrzebuje interwencji i wsparcia.

Szybkość, zmiany krótki cykl życia produktów, raporty każdego dnia, zaskakujące pomysły konkurencji. Ta branża chyba jak żadna inna nie potrzebuje interwencji i wsparcia. W branży FMCG czasami dużo ważniejszy jest okres tygodnia, niż perspektywa 3-5 lat. Podmioty FMCG łączą siły, budując silniejsze i bardziej konkurencyjne struktury organizacyjne. Rynek jest bardzo dynamiczny, strategie wymagają doświadczenia ale I odwagi do tworzenia nowych I ciekawszych rozwiązań, ponieważ poprzedzenie lata nie zawsze są pomocnym źródłem informacji.

Nasze doświadczenia

Prowadziliśmy procesy szkoleniowe wzmacniając postawę proaktywności, zaangażowania i świadomego zarządzania zarówno w obszarze wyników sprzedaży, jak i portfela klientów a także zarządzania sobą, wzmacnialiśmy także całość procesów zarządczych w firmie poprzez warsztaty dla menadżerów, sesje development centre jak i sesje coachingowe i warsztaty strategiczne.

Jak wspieramy ten sektor?

  • Wspierania procesów zmiany, fuzji, restrukturyzacji
  • Budowania i implementacji strategii
  • Rozwijania kompetencji przywódczych kadry zarządzającej
  • Budowanie zaangażowania i motywacji
  • Wsparcia rozwoju sprzedaży, kompetencji managerów sprzedaży i skuteczności doradców
  • Wystąpienia mówców BTI Speakers na kongresach i spotkaniach firmowych
 

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.