Brian Tracy O nas Zespół Cały zespół Monika Jankowska
Monika Jankowska
Monika Jankowska Kiedy zespół przerasta indywidualne osiągnięcia
i uczy się zespołowego działania,
doskonałość staje się rzeczywistością
.”
- Joe Paterno

Trainer / Program Director

Trenerka, coach, konsultantka oraz koordynatorka projektów szkoleniowych i doradczych.
Z firmą BTI związana od października 2013 roku.

Specjalizacje:

  • przywództwo
  • umiejętności menedżerskie
  • coaching

„Jak nie teraz, to kiedy?”. Zadając sobie to pytanie, Monika wierzy, że życie toczy się tu i teraz i trzeba jak najlepiej wykorzystać każdą chwilę. Jest pewna, że nie można na później odkładać realizacji planów i marzeń, bo wtedy marnuje się czas, kiedy można żyć w pełni – zarówno zawodowo jak i prywatnie. Tę samą filozofię przekazuje współpracownikom i klientom, a także swoim dzieciom (ma ich czworo). Monika pracując ze swoimi klientami buduje wiarę w ich możliwości oraz odwagę do sięgania po to co dla nich najważniejsze. Nie boi się trudnych tematów, wierzy, ze wszystkie obszary zawodowe i prywatne mają rozwiązanie i że klient je znajdzie. Monika-coach widzi swoją rolę jako osoba najbardziej wierząca w możliwości klienta i stale mobilizująca klienta na jego drodze do samorealizacji. Największą satysfakcję daje jej zmiana w kliencie i jego radość z osiągania celów i spełniania marzeń. Ponieważ jej silną stroną są umiejętności komunikacyjne oraz zarządcze i organizacyjne, chętnie dzieli się swoją wiedzą z tymi, którzy chcą się w tych obszarach rozwinąć. Jej pasją jest zmiana ludzi, która tworzy lepsze otoczenie w organizacji i życiu prywatnym.

Doświadczenie zawodowe

Monika ma za sobą 17 lat pracy w korporacjach międzynarodowych (FMCG i B2B). Większość jej kariery związana była z kierowaniem działami HR, ale ma także roczne doświadczenie z działu sprzedaży, gdzie jako Key Account Manager współtworzyła standardy tego stanowiska. Będąc szefem działu i członkiem zespołów zarządzających, Monika brała bardzo aktywny udział w budowaniu strategii firm oraz we wszystkich procesach organizacyjnych. Ma w swoim doświadczeniu przekształcanie organizacji, połączenie dwóch korporacji, a także tworzenie i wprowadzanie systemów i procesów. Jej silną stroną był rozwój kadry menadżerskiej, szczególnie w obszarze zarządzania ludźmi i komunikacji między ludźmi i między działami. Jako szef działu HR brała udział w procesie integrowania łączących się organizacji, zwłaszcza w obszarze wprowadzania zmiany i komunikacji zmiany. Ponieważ ma doświadczenie z zarządzania w organizacjach handlowych, zakładach produkcyjnych i z działu sprzedaży, to ma bardzo dokładny obraz tego co dzieje się z produktem od momentu zakupu składników, poprzez procesy produkcyjne, logistykę, sprzedaż do klienta, aż po dotarcie do konsumenta.

Od początku 2008 roku Monika zajmuje się coachingiem indywidualnym, coachingiem grupowym oraz szkoleniem i doradztwem. Od 2010 roku prowadzi także superwizje dla innych coachów. Ma za sobą ponad 1200 godzin pracy coachingowej.

Wykształcenie i doświadczenie coachingowe

Monika z wykształcenia jest anglistką, ale jej główny rozwój przebiegał w obszarach zarządzania ludźmi i organizacją. Na przestrzeni 17 lat pracy w międzynarodowych korporacjach wzięła udział w wielu kursach i seminariach. Wiedzę w obszarze HR ugruntowała w 5 modułowym programie zarządzania HR prowadzonym przez renomowaną szkołę zarządzania z Ashridge.

Wykształcenie coachingowe rozpoczęła w The Coaches Training Institute - szkole akredytowanej przez ICF (International Coach Federation). Po ukończeniu programu tej szkoły, Monika przeszła również półroczny proces certyfikacyjny zakończony egzaminem i uzyskała tytuł Certified Professional Co-Active Coach (CPCC). Ukończyła również kurs Organization and Relationship Systems Coaching (ORSC), który rozwija umiejętności coachingowe w zakresie pracy z relacjami zarówno w biznesie jak i życiu prywatnym. Uczestniczyła też w serii szkoleń NLP. W 2010 roku ukończyła kurs the Academy of Executive Coaching przygotowujący ją do prowadzenia superwizji coachingowych.

Monika jest członkiem International Coaches Federation (ICF) – największej międzynarodowej organizacji coachów na świecie. W grudniu 2012 uzyskała akredytację ICF na poziomie Professional Certified Coach (PCC).

Do klientów Moniki należą menadżerowie wyższego i średniego szczebla z organizacji takich jak eBay, Tetra Pak, Johnson&Johnson, Raiffeisen, Henkel, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Merck. Nivea, czy Sanofi Aventis. Pracując ze swoimi klientami indywidualnymi, wspiera ich też w budowaniu ich relacji z innymi. Dodatkowo Monika współtworzy programy szkoleniowe uczące menadżerów jak zarządzać ludźmi z wykorzystaniem umiejętności coachingowych.

Dodatkowe informacje:

1290 godzin coachingu indywidualnego i grupowego

Klienci z firm - coaching indywidualny:

  • MSZ
  • Raiffeisen
  • eBay
  • Henkel
  • Tetra Pak
  • Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
  • Monsanto
  • Dragon Rouge
  • Johnson&Johnson
  • Merck
  • Beiersdorf (Nivea)
  • Google
  • Citi Handlowy
  • PKO BP
  • PGNiG
  • StarCom

Klienci - coaching zespołowy:

  • MSZ
  • Raiffeisen
  • Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
  • Johnson&Johnson
  • ORBIS
  • Carlsberg
  • Tebodin
  • AXA
  • Beiersdorf (Nivea)
  • Mondelez
  • PGNiG
  • Prudential
  • Aviva
  • Sanofi Aventis
 

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.