Brian Tracy O nas Zespół Cały zespół Przemysław Turkowski
Przemysław Turkowski
Przemysław Turkowski Motto zawodowe: Ludzie się zmieniają!

Trener i coach z doświadczeniem menedżerskim w obszarze prowadzenia projektów coachingowych, szkoleniowych i doradczych. Psycholog z wyczuciem biznesu. Psychoterapeuta pracujący krótkoterminowo w sposób zorientowany na cel.

Absolwent Międzywydziałowych Studiów Matematyczno-Przyrodniczych na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie ukończył Wydział Biologii i Wydział Psychologii.

Posiada certyfikat Praktyka i Mistrza NLP uzyskany w Polskim Instytucie NLP, certyfikat coacha uzyskany w metodzie Multi-Level Coaching, posiadającej akredytację Izby Coachingu i spełniającej wytyczne ICF oraz międzynarodową akredytację trenerską FMT IANLP. Odbył także szkolenie z zakresu podejścia behawioralno-poznawczego w ramach programu Skillsteaming autorstwa prof. Arnolda Goldsteina i Videotreningu Komunikacji (VIT). Posiada także certyfikat konsultanta w zakresie MindSonar® – narzędzia do tworzenia profili pracowniczych w oparciu o metaprogramy i hierarchię wartości Gravesa, a także certyfikat psychoterapeuty zgodny z wymaganiami European Association of Psychotheraphy.

Od 2003 roku prowadzi coaching dla kadry menedżerskiej, szkolenia zamknięte, jak również konsulting i doradztwo dla firm. Jako coach wspiera menedżerów i zarządy w pracach nad wizją i misją firmy, oraz towarzyszy w tworzeniu strategii działania. Pracuje także z zespołami projektowymi wspierając ich członków w kształtowaniu i wdrażaniu efektywnych sposobów współdziałania. Projekty, w których brał udział były także związane z trudnymi sytuacjami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów w zespołach pracowniczych bądź w grupach zarządczych. Posiada doświadczenie w treningach grupowych jak również w doradztwie zawodowym, assessment i development center. Prowadzi m.in. warsztaty z komunikacji, motywacji i zarządzania czasem, budowania zespołów, zarządzanie emocjami.

Realizowałe projekty dla takich firm jak: Narodowy Bank Polski, Play, Polkomtel S.A., Fox TV Channels, Ulma Construccion S.A., Spółdzielcza Grupa Bankowa, Skandia S.A., Conact Center, MPWiK Leszno, British Council, Trias S.A., Leroy Merlin, General Electric, Mattel, Trias, ERA GSM, IKEA, ING Bank Śląski, PGNiG, ABB, Bio&Technology Innovations Platform, NASK, Państwowa Inspekcja Ochrony Roślin i Nasiennictwa, Szkoły Międzynarodowe (Ministerstwo Spraw Zagranicznych) oraz kilkanaście mniejszych spółek, głównie z branży technologicznej, budowlanej i usługowej.

W ramach dzielenia się praktyką w nurcie akademickim wykłada na studiach podyplomowych na Wydziale Psychologii UW: "Psychologia Zarządzania Personelem" i "Psychologiczne Podstawy Komunikacji Medialnej”, „Coaching w organizacji” oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku „Praktyczna psychologia społeczna”.

Autor publikacji na temat coachingu w prasie fachowej m.in. współautor (wraz z dr hab. Mirosławą Huflejt-Łukasik) rozdziału na temat stosowania coachingu w organizacji, w książce „Coaching, jako katalizator rozwoju organizacji” wydanej przez Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego (2010) oraz „The Clinical Effectiveness of Neurolinguistic Programming: A Critical Appraisal." (Współautor rozdziału "Other Therapeutical Applications" wraz z Lisą Wake i Lukasem Derksem) 2013.

 

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.