Brian Tracy Szkolenia zamknięte Sprzedaż i obsługa klienta
Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenia w zakresie sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta

Sprzedaż i Obsługa KlientaCzym wśród milionów sprzedawców na świecie wyróżniają się ci, którzy mają największe sukcesy? Mają wysokie poczucie własnej wartości, pozytywne nastawienia i oczekiwania. Posiadają umiejętność pozytywnej interpretacji wydarzeń i wytrwałość w dążeniu do celu. Są zdyscyplinowani w realizowaniu planów.

Doświadczenia praktyków biznesu oraz badania z zakresu psychologii sprzedaży wskazują, że takie cechy nie wystarczą, jeśli sprzedawca zapomina o tym, że w jego pracy najważniejsze jest... dobro klienta. Brian Tracy, twórca Brian Tracy International - światowego lidera w dziedzinie podnoszenia skuteczności sprzedaży w organizacjach, radzi sprzedawcom: „Myśl o sobie, że jesteś dla klienta doradcą, powiernikiem, mentorem i przyjacielem. Pamiętaj o tym, że chcesz pomóc klientowi rozwiązać problem lub osiągnąć cel, a nie tylko sprzedać mu produkt lub usługę”. Wtedy zyskasz nie tylko sympatię i szacunek klientów, ale też osiągniesz lepsze wyniki i lepszą pozycję w pracy.

Opracowana przez Brian Tracy Intereational unikalna metodologia skupia się w pierwszej kolejności na budowaniu skutecznych postaw u uczestników szkoleń z zakresu sprzedaży i obsługi klienta. Innymi słowy: uczy kierowania swoimi myślami i emocjami w taki sposób, by usatysfakcjonować potrzeby i pragnienia klienta, wzmocnić jego lojalność oraz przywiązać do sprzedawanego produktu lub usługi. To daje bazę do szybkiego nauczenia się nowoczesnych technik sprzedaży, niezbędnych w pracy sprzedawcy.

Skuteczność naszych szkoleń potwierdza fakt, że Brian Tracy International od ponad 30 lat współpracuje z największymi światowymi organizacjami doradzając i prowadząc praktyczne warsztaty służące poprawie efektywności sprzedaży. Współtworzymy wewnętrzne systemy „Best practise” czyli zindywidualizowane, dostosowane do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa lub projektu programy pracy z klientami, dzięki którym wyraźnie wzrastają wyniki zarówno poszczególnych sprzedawców, jak i całych działów.

Nasze szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta pomogą tobie lub twoim pracownikom stać się lepszym, bardziej efektywnym sprzedawcą. Takim, który ma lojalnych klientów i bez trudu zyskuje nowych, co przekłada się zarówno na osiągnięcia indywidualne, jak i długotrwały sukces finansowy całego przedsiębiorstwa.



Więcej informacji:

BK form

Dział sprzedaży:
+48 22 100 65 61
+48 22 100 61 87
+48 22 100 69 18

W celu uzyskania szczegółowych informacji
proszę o skorzystanie z poniższego formularza.
 
 
 
 
 
 
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
 
 
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.