Brian Tracy Szkolenia zamknięte Sprzedaż i obsługa klienta Budowanie strategii sprzedaży
Budowanie strategii sprzedaży
Budowanie Strategii Sprzedaży
Jaki menadżer najlepiej poradzi w świecie wymagających klientów i silnej konkurencji? Jaki sprzedawca osiągnie najlepsze wyniki na trudnym rynku w czasach kryzysu?

 

 

1. Idea warsztatów

Jaki menadżer najlepiej poradzi w świecie wymagających klientów i silnej konkurencji? Jaki sprzedawca osiągnie najlepsze wyniki na trudnym rynku w czasach kryzysu? Taki, który potrafi być jak dowódca na wojnie: wie, jak planować strategię, kontrolować ruchy nieprzyjaciół, zajmować przyczółki i zjednywać sojuszników. Wtedy nawet najtrudniejszy klient i najsilniejsza konkurencja nie mają szans w starciu z dobrym strategiem sprzedaży. Bo zarządzanie sprzedażą to jeden z najważniejszych procesów w każdej firmie. Profesjonalny menedżer sprzedaży potrafi wyszukać najlepszych ludzi na rynku, zatrudnić ich i – dzięki doskonałemu zarządzaniu oraz umiejętnemu motywowaniu do coraz efektywniejszej pracy – stworzyć z nich zgraną i skuteczną drużynę.

2. Opis metody

Nasze szkolenie opiera się na intensywnych ćwiczeniach (m.in. gry strategiczne, praca w grupie, symulacje rzeczywistych sytuacji) pokazujących w sposób bardzo praktyczny najlepsze techniki i strategie sprzedaży, którymi posługują się najskuteczniejsi handlowcy różnych branż z całego świata.

3. Dla kogo

  • Dla osób zarządzających zespołami sprzedażowymi
  • Dla zespołów sprzedażowych
  • Dla osób które zatrudniają sprzedawców
  • Dla trenerów i coachów sprzedaży
  • Dla dyrektorów działów handlowych
  • Dla przyszłych managerów sprzedaży
  • Dla sprzedawców indywidualnych, którzy chcą udoskonalić swój warsztat
  • Dla osób, które chcą się rozwijać w sprzedaży lub przekwalifikować.
  • Dla tych, którzy czują spadek formy i motywacji w codziennej pracy handlowca.

4. Czym różnimy się od innych ofert na rynku?

Unikalne połączenie wiedzy z zakresu konkretnych technik sprzedaży (np. nauka dostosowania stylu prowadzenia rozmowy handlowej do stylu i typu klienta: psycho- typologia klienta, meta programy, filtry w umyśle klienta) z pracą na przekonaniach i nastawieniach uczestnika szkolenia. Intensywny trening pozwala szybko nauczyć się kierowania emocjami i myślami tak, by zmaksymalizować swoją skuteczność w pracy. Przez ponad 40 lat Brian Tracy wyszkolił ponad 3 miliony profesjonalnych sprzedawców i menedżerów sprzedaży. Ten program oferuje lata doświadczeń i wiedzy w pigułce.

5. Korzyści czyli praktyczne efekty szkolenia

Po zakończeniu szkolenia będziesz potrafił/potrafiła:

  • Planować działania sprzedażowe.
  • Planować spotkania pod kątem wyznaczonych celów.
  • Przekonać więcej i lepszych klientów do spotkania.
  • Trafnie określić potrzeby klienta oraz zwiększyć skuteczność prezentacji handlowych.
  • Reagować elastycznie na zmiany priorytetów, zmiany potrzeb oraz tendencjeb rynkowe.
  • Budować relacje z różnorodnymi typami klientów.
  • Domykać transakcję na kilkanaście różnych sposobów.
  • Spójnie i skutecznie prezentować się w sytuacjach sprzedażowych.
  • Na co dzień stosować metody i taktyki, jakich używają najlepsi managerowiesprzedaży
 


Więcej informacji:

BK form

Dział sprzedaży:
+48 22 100 65 61
+48 22 100 61 87
+48 22 100 69 18

W celu uzyskania szczegółowych informacji
proszę o skorzystanie z poniższego formularza.
 
 
 
 
 
 
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
 
 
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.