Brian Tracy Szkolenia zamknięte Wystąpienia publiczne Wystąpienia i prezentacje biznesowe
Wystąpienia i prezentacje biznesowe
wystapienia-i-prezentacje-biznesowe Na początku XXI wieku wystąpienie biznesowe nie może się obejść bez prezentacji multimedialnych i wykresów w PowerPoincie. Niektórzy uważają, że to wystarczy, by zainteresować słuchaczy tym, co mają im do zaoferowania. Nic bardziej błędnego! Bo wciąż najbardziej liczy się to, co liczyło się w czasach Demostenesa – najsłynniejszego greckiego mówcy starożytnej Grecji.

1. Idea warsztatów

Na początku XXI wieku wystąpienie biznesowe nie może się obejść bez prezentacji multimedialnych i wykresów w PowerPoincie. Niektórzy uważają, że to wystarczy, by zainteresować słuchaczy tym, co mają im do zaoferowania. Nic bardziej błędnego! Bo wciąż najbardziej liczy się to, co liczyło się w czasach Demostenesa – najsłynniejszego greckiego mówcy starożytnej Grecji. Tym czymś jest umiejętność przekonania innych do swoich wizji i racji. Niektórzy powiedzą: z takim talentem trzeba się urodzić! My mówimy: to przesąd. Bo nawet Diogenes, nim został mistrzem perswazji, miesiącami ćwiczył przemawianie do publiczności. Efekt? Nie tylko pokonał wadę wymowy i przestał się jąkać, ale też udowodnił, że dobry trening czyni mistrza.

Ty też możesz nauczyć się płynności mówienia, swobody wypowiedzi i przemawiania tak, by inni słuchali cię z podziwem i autentyczną ciekawością.

2. Opis metody

Warsztat dwudniowy (maksymalna liczba uczestników: osiem osób). Dynamiczne, interaktywne warsztaty nakierowane na różne formy wystąpień: dla współpracowników i klientów oraz wypowiedzi dla prasy, radia i telewizji. Pracujemy z kamerami i mikrofonami, maksymalnie przybliżając realne sytuacje, w których mają odnaleźć się nasi uczestnicy. Informacje zwrotne dają natychmiastową możliwość skorygowania błędów podczas wystąpień oraz opracowania dostosowanych do potrzeb i możliwości każdego uczestnika metod przykuwania uwagi odbiorców.

3. Dla kogo

Dla menedżerów różnego szczebla, których efekty pracy zależą od przekonującego prezentowania swoich produktów i pomysłów. Dla przedsiębiorców, którzy pragną prowadzić lepsze negocjacje z klientami Dla osób z działów PR i marketingu, którzy chcą lepiej komunikować się z otoczeniem firmy za pomocą mediów

4. Czym różnimy się od innych ofert na rynku?

W naszym szkoleniu uwzględniamy różne środki przekazu (prasa, radio, telewizja) oraz zindywidualizowane podejście do każdego uczestnika. Szkolenie prowadzi dwóch trenerów: psycholog zajmujący się komunikacją oraz praktyk pracujący w mediach.

5. Korzyści czyli praktyczne efekty szkolenia

  • Zyskasz znajomość zasad formułowania wypowiedzi w zależności od medium (prasa, radio, telewizja) i publiczności (spotkanie zarządu, spotkanie z klientami lub kontrahentami, wystąpienie przed pracownikami).
  • Opanujesz zasady komunikacji niewerbalnej i oddziaływania na słuchaczy za pomocą gestów, tonu głosu, postawy ciała.
  • Zyskasz umiejętność zainteresowania słuchaczy tym, co mówimy i biegłość w kierowaniu ich uwagą.
  • Będziesz wiedział, jak budować wizerunku lidera w oczach słuchaczy.
 


Więcej informacji:

BK form

Dział sprzedaży:
+48 22 100 65 61
+48 22 100 61 87
+48 22 100 69 18

W celu uzyskania szczegółowych informacji
proszę o skorzystanie z poniższego formularza.
 
 
 
 
 
 
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
 
 

Prowadzący



grzegorz-kozakJako ekspert BTI doradza kadrze menadżerskiej oraz osobom, których zadania wiążą się z aktywnością w mediach i budowaniem wizerunku.

Grzegorz Kozak

 

Doradza w dziedzinach:
  • zarządzanie zespołami, zwłaszcza w sytuacjach kryzysu i zmiany
  • komunikacja
  • praca z wizerunkiem i kontakt z mediami
Więcej »
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.