Brian Tracy Szkolenia zamknięte Akademia Biznesu Szkoła Sprzedaży
akademia biznesu
szkoła sprzedaży szkoła zarządzania sprzedażą szkoła zarządzania sprzedażą Szkoła trenerów


BTI Szkoła Sprzedaży realizowana jest w formule otwartej dla indywidualnych uczestników, grup pracowników, delegowanych przez pracodawcę oraz w formule In – Company



Merytoryka i obszary tematyczne:

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY

Wiedza, umiejętności oraz postawa jako filary rozwoju. Jakie są cechy czołowych sprzedawców, jaka jest rola postawy w osiąganiu sukcesu. Jakie są moje zasoby i predyspozycje w sprzedaży? Co determinuje moje wyniki i efektywność? Czy samoakceptacja minimalizuje obawy wynikające z pracy w sprzedaży? Siedem kroków do dobrej kondycji i sukcesu.

TECHNIKI PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY

Jak przygotować i poprowadzić efektywną prezentację handlową na przykładzie własnej firmy, własnego produktu? Jak rozpoznać profil Klienta aby przeprowadzić odpowiednią rozmowę handlową? Jak prowadzić trudne rozmowy z Klientami aby sfinalizować sprzedaż? Jak reagować na obiekcje Klienta i zamknąć sprzedaż?

Poznaj:

  • Wskazówki dotyczące sposobów rozmawiania o cenie i reagowania na zastrzeżenia cenowe
  • Sposób na efektywne zaplanowanie sobie pracy i przygotowanie się do rozmowy handlowej zarówno przez telefon jak i spotkanie osobiste z Klientem.

REALIZACJA ZAŁOŻEŃ I PLANOWANIE PRACY Z KLIENTEM

Psychologiczne profile Klienta – Kim jest dziś kluczowy Klient? Sprawdzone sposoby na budowanie długotrwałych relacji z Klientem. Czynniki wpływające na sukces w sprzedaży.W jaki sposób wyznaczać sobie cele sprzedażowe i planować budżet?

Uzyskaj odpowiedź na poniższe pytania:

  • Dlaczego relacje dla Klienta są zwykle ważniejsze niż produkty i usługi?
  • Dlaczego „zażyłość z Klientem” jest kluczem do wysokiej, przewidywalnej i wielokrotnej sprzedaży?

ELEMENTY NEGOCJACJI HANDLOWYCH

Na tym etapie pracy z klientem w dodatku z Klientem kluczowym ważne jest aby dokładnie zdefiniować głównych decydentów, umieć do nich dotrzeć oraz rozmawiać i prowadzić negocjacje jego językiem.

Poznaj:

  • Bariery w procesie komunikacji
  • Jak przygotować się do negocjacji z Klientem?
  • Jak prowadzić rozmowę aby osiągnąć zaplanowany cel sprzedażowy?
 


Kontakt:



Więcej informacji uzyskasz podczas rozmowy z konsultantem.
Ewelina Piskorska 
tel. (22) 100-65-61

Beata Kornowska
tel. (22) 100-61-87

Daniel Wellman
tel. (22) 100-69-18

Kontakt:
sales@briantracy.pl

Biuro Obsługi Akademii Biznesu
(logistyka i merytoryka)
sales@briantracy.pl
 
 
 
 
 
 
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
 
 
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.