Brian Tracy Szkolenia zamknięte Akademia Biznesu Szkoła Zarządzania Sprzedażą
akademia biznesu
szkoła sprzedaży szkoła zarządzania sprzedażą szkoła zarządzania sprzedażą Szkoła trenerów


BTI Szkoła Zarządzania Sprzedażą realizowana jest w formule otwartej dla indywidualnych uczestników, grup menedżerów delegowanych przez pracodawcę oraz w formule In – Company



Merytoryka i obszary tematyczne:

STRATEGICZNE PLANOWANIE SPRZEDAŻY

Jak planować sprzedaż?

Od każdego z zarządzających handlowcami wymagana jest umiejętność planowania wyników i działań związanych z poszczególnymi klientami i grupami klientów. Jest to potrzebne, żeby świadomie dążyć do wyznaczonych celów, żeby te cele realistycznie wyznaczać i aby być w stanie dostosowywać się do aktualnej sytuacji na rynku.

Dowiedz się:

  • Jaka jest Twoja rola jako szefa?
    Ten rozdział służy uświadomieniu sobie przez uczestników swojej pozycji w strukturze firmy i obowiązków z niej wynikających. Dotyczy on również ważnej kwestii - umiejętności ustalania priorytetów w działaniach, która to umiejętność determinuje efektywne wykorzystanie czasu i wysiłków. Wystarczy poświęcić 0,5 godziny miesięcznie na ustalenie swoich priorytetów - oznacza to 1 min. dziennie.
  • Jakie czynniki wpływają na konkurencyjność Twojej firmy?
    Podstawowym celem jest zbudowanie listy czynników, które wpływają na "Konkurencyjność" firmy, a wcześniej określenie, co to słowo oznacza. Rozmawiamy również na temat ukierunkowania działań na nowych i kupujących klientów, aby osiągnąć i umacniać konkurencyjność.

PRZEWODZENIE ZESPOŁOWI HANDLOWEMU

Znaczenie i rola „właściwych ludzi” pełniących „właściwe role” w Dziale Sprzedaży.

Dowiedz się:

  • Jak zarządzać przez cele?
    Co to jest zarządzanie przez cele i co ono oznacza w praktyce dla nas i dla firmy? Zarządzanie przez cele jest narzędziem pozwalającym na delegowanie odpowiedzialności za osiąganie wyników poszczególnym członkom zespołu. Sekret polega na tym, jakie cele ustalać? Zarządzanie przez cele jest jednym z narzędzi, które możemy wykorzystać w procesie motywowania pracowników.
  • Jak wykorzystać zarządzanie sytuacyjne w sprzedaży?
    Na prostych przykładach pokazujemy jak lider zespołu sprzedaży powinien obserwować swój zespół i zarządzać nim w zależności od zadania, od poziomu dojrzałości pracownika oraz, od poziomu jego motywacji.

COACHING I MOTYWOWANIE ZESPOŁU HANDLOWEGO

Moduł ten poświęcony jest umacnianiu postaw budowania samoświadomości lidera i głównych elementów, które decydują o skuteczności zarządzania. Jak wykorzystać coaching w sprzedaży? Sposoby rozwijania i budowania niezależności naszych zespołów handlowych.

Dowiedz się:

  • Jak motywować a nie demotywować?
    Szczegółowo omawiamy proces motywowania i demotywowania pracowników. Jak wygląda demotywacja ukryta, jak jawna, jak pracować z jedną i drugą. Jak motywować rożne stopnie dojrzałości pracowników?
  • W jaki sposób egzekwować poprzez rozmowy managerskie?
    Dział sprzedaży to dział, w którym egzekwująca funkcja szefa jest wyjątkowo ważna. Dlatego podajemy najbardziej skuteczne metody rozmów managerskich w zależności od stopnia zaawansowania rozwoju pracownika.

WAŻNE ROZMOWY MANAGERSKIE

Sposoby przeprowadzania rozmów przez managera.

W procesie pracy managera sprzedaży istnieją momenty, kiedy trzeba wdrożyć specjalne narzędzia do sterowania aktywnością handlową, do podnoszenia jakości działań handlowych, pracy ze zdemotywowanym pracownikiem.Ważne jest przeprowadzenie rozmów na początku współpracy a także tych, w których musimy pracownika ocenić. Od jakości tych rozmów, sposobu ich przeprowadzenia zależy nie tylko jak dobrze będzie wykonywał swoją pracę handlowiec krótkoterminowo, ale też jak dużą będziemy mieć rotację w zespole. Każdy szef sprzedaży wie, że nowy pracownik i jego wdrożenie to min 3 miesiące bez efektu. Skoro "przychodzi się do firmy, a odchodzi od szefa" zadbajmy o to, aby odejść było jak najmniej.

 


Kontakt:



Więcej informacji uzyskasz podczas rozmowy z konsultantem.
Ewelina Piskorska 
tel. (22) 100-65-61

Beata Kornowska
tel. (22) 100-61-87

Daniel Wellman
tel. (22) 100-69-18

Kontakt:
sales@briantracy.pl

Biuro Obsługi Akademii Biznesu
(logistyka i merytoryka)
sales@briantracy.pl
 
 
 
 
 
 
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz. 1204 ze zm.)
 
 
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych
oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.